søndag 31. juli 2016

 I dag er det min siste feriedag for i år. Jeg hadde planer om å blogge etter hvert når vi var på bobilferie, men med dårlig nettillgang det meste av turen fikk jeg ikke gjort det. Men nå tenker jeg å komme med en resyme av turen.

DAG 1

Vi og ett vennepar med ei jente på 10 år, kjørte fra Frøya om morgenen mandag 4. juni. Det er vårt første år på ferietur med bobil og vi var derfor ekstra spente og glade da vi tok løs :)

På Røros stoppet vi for å handle og spise litt før turen videre. Røros er en flott plass, men tilrettelagt for bobilparkering i sentrum har de ikke. Vi endte derfor opp med bot for feilparkering..

Vi kjørte videre inn i Sverige og tok kveld på Svegs camping. Den ligger sentralt til i sentrum av Sveg og like ved et vann og ett innendørs basseng. Jeg synes at et rent og ordentlig sanitetsanlegg med god plass er viktig når jeg er på campingplasser og Svegs camping fortjener skryt for sitt :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar